San Cristóbal de las Casas (vice versa) - Reisverslag uit San Cristóbal de las Casas, Mexico van Irma Groot - WaarBenJij.nu San Cristóbal de las Casas (vice versa) - Reisverslag uit San Cristóbal de las Casas, Mexico van Irma Groot - WaarBenJij.nu

San Cristóbal de las Casas (vice versa)

Door: IrmaopReis

Blijf op de hoogte en volg Irma

29 Maart 2012 | Mexico, San Cristóbal de las Casas

Wat een dag! We hebben de hele dag in de bus gezeten en zijn 's avonds weer teruf bij af. Wat is het geval. We zouden vandaag naar Guatemala, maar via de normale route kon dat niet omdat de weg versperd was door een modderlawine. Dus moesten we via een andere grenspost in de buurt van Tapachula (een giga eind om). Nadat we zo'n 6 uur gereden hadden stuitten we op een wegversperring van stakende mijnwerkers. Dus moesten we weer terug, dus weer 6 uur in de bus ...
Morgen rijden we via de weg van de modderlawine die intussen redelijk schoong schijnt te zijn.
Vandaag geen leuke foto's gemaakt, daarom onderstaande foto's ter lering ende vermaek !

• 30 Maart 2012 - 11:37

Griet:

Hoi Irma, dat was even afzien!Zo kom je nog eens ergens.ha ha .....Komen die kuikens geverfd uit het ei...?Goede voorlichting daar! niet verkeerd, zal de Paus blij mee zijn.Hoe is het met je Spaans?Lukt dat een beetje.Een goede reis verder, hopelijk is de weg weer vrij!
    groetjes griet

• 30 Maart 2012 - 20:33

Juana:

rose kuikens????? niet natuurlijk, wel bijzonder om te zien en je bent er ook tijdens de semana santa, benieuwd of je hier ook nog iets van meekrijgt. knuffel - Jo