Playa del Carmen 2 - Laatste dag - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Irma Groot - WaarBenJij.nu Playa del Carmen 2 - Laatste dag - Reisverslag uit Playa del Carmen, Mexico van Irma Groot - WaarBenJij.nu

Playa del Carmen 2 - Laatste dag

Door: IrmaopReis

Blijf op de hoogte en volg Irma

12 April 2012 | Mexico, Playa del Carmen

Alweer zo'n lekker ontbijtje: volkoren pancakes met vruchten, noten en yoghurt. Na al die scrambled eggs van de afgelopen weken is dit echt heel wat anders.
Daarna op een ligbed op het strand - met een piña colada en een liter water - van het laatste dagje zon genoten. Ondertussen de hele reis nog eens de revue laten passeren. Veel hoogtepunten en eigenlijk maar één dieptepunt: de hele dag in de bus naar Guatemala en dan uiteindelijk toch weer op het beginpunt uitkomen.
Wat zou ik achteraf anders gedaan hebben? De beklimming van de Pacaya-vulkaan viel wat tegen; die tijd had ik beter in het mooie Antigua kunnen doorbrengen. Maar ja, als je alles van te voren weet kun je met een dubbeltje de wereld rond hè ...
Ik vond het een hele mooie, afwisselende reis en ik kan hem iedereen aanraden.
Morgen om 11:00 uur worden we opgehaald, ons vliegtuig vertrekt om 15:00 uur en als alles volgens plan verloopt landen we zaterdagmorgen rond 8:00 uur op Schiphol. Dit was dus het laatste verslag van deze reis.
Hasta luego - tot ziens !

PS. Vanavond ga ik geloof ik maar kreeft eten, past op dit moment goed bij mijn huidskleur.

• 13 April 2012 - 05:50

Jolande:

Laatste dag alweer!!! Het is omgevlogen, zowel voor jou als voor ons, achterblijvers!!
    Fijn dat je zo genoten hebt. Wil je nooooit meer een foto van zo'n griezel (= spin) bij je verslag doen: ik schrok me helemaal de tandjes ;)