Lekker warm hier ! - Reisverslag uit Kayseri, Turkije van Irma Groot - WaarBenJij.nu Lekker warm hier ! - Reisverslag uit Kayseri, Turkije van Irma Groot - WaarBenJij.nu

Lekker warm hier !

Door: IrmaopReis

Blijf op de hoogte en volg Irma

18 Juli 2012 | Turkije, Kayseri

Een half uur te laat vertrokken, maar na een voorspoedige vlucht toch redelijk op tijd geland op het piepkleine vliegveld van Kayseri(1 bagageband). Het is hier ergens tussen de 35 en 40 graden C en dat is wel even wennen. Onze reisleider en chauffeur brengen ons snel naar het hotel en na een uitgebreid welkomstpraatje -in de zon op het terras- eten we wat in het centrum van Kayseri. Daar nog even rondgelopen, de Ulu Camii (grote moskee) bezocht en daarna terug naar het hotel en gauw naar bed.

• 20 Juli 2012 - 12:44

Jolande:

Lekker hoor, die temperaturen!! Het belooft hier eindelijk, eindelijk ook wat warmer en zonniger te worden. Ik word er helemaal vrolijk van :)
    Ben benieuwd hoe het daar is in het oosten van Turkije. Je doet vast weer veel indrukken op... Veel plezier!!

• 20 Juli 2012 - 12:45

Frieda Wissink :

meid wat warm ,goed dat je er tegen kunt heb je wel airco op je kamer,
    groeten MAM.

• 20 Juli 2012 - 21:05

Joke:

ben je nu al weer op reis??? alleen? of met? Ga er lekker van genieten vrouw, ik hoor het wel weer. dikke knuffel van Joke

• 24 Juli 2012 - 14:58

Griet:

Hallo Irma,

Alles goed daar in Turkije?is het te doen met die hitte?
    Hier trouwens ook lekker warm .
    Al mooie dingen gezien en gedaan?

Ga straks nog even fietsen .Gisteravond tot 23.00 buiten gezeten ,heerlijk hoor...! wijntje enz dan is het wel vol te houden.

Irma, lekker genieten

Groet'n oet Beem,