Copán - Reisverslag uit Copán, Honduras van Irma Groot - WaarBenJij.nu Copán - Reisverslag uit Copán, Honduras van Irma Groot - WaarBenJij.nu

Copán

Door: IrmaopReis

Blijf op de hoogte en volg Irma

03 April 2012 | Honduras, Copán

Op dit moment zitten we alweer in Honduras. Copán ligt maar 10 km over de grens van Guatemala. Vandaag weer veel in de bus gezeten. Wel onderweg geluncht in een restaurant met zwembad en dat was wel heel lekker. (Dat zwemmen nog meer dan de lunch.) Het was hier vandaag heel erg warm, dik in de 30 graden schat ik. Vanavond heeft het flink geonweerd en geregend. Morgen gaan we de ruïnes van Copán bekijken, het zuidelijkste Maya-complex.
Honduras is trouwens het minst veilige land in deze regio en dat is te merken; veel politie op straat. Zelfs naast de pinautomaat staat een mannetje met pistool ter bewaking.
Ter geruststelling: we blijven hier maar twee dagen.

• 04 April 2012 - 06:09

Fiona:

Nou pas maar goed op jezelf dan :P

• 04 April 2012 - 12:11

Griet:

Hoi Irma,
    Honduras,lekker slapen zo te zien,heb je weer een kamer alleen? Hier koud ,dus je mist niks. Een behoorlijke klim en dan nog dansen op de vulkaan...ik doe het je niet na .Lekker genieten.....!Groetjes Griet